Henrik Isaksen Skrevet 8. juni 2022 Skrevet 8. juni 2022 Ja, her har vi enda et Norsk scenery, men av kvalitet jeg ikke ville anbefalt noen å betale for. Her har de ikke gjort mye research. Har til og med den gamle AVINOR logoen på bygget 😂 Link for de som er interesserte: https://secure.simmarket.com/mxi-design-ensh-svolvaer-airport-msfs.phtml Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. juni 2022 Skrevet 8. juni 2022 Var innom simmarket å så på den. Liker at det står en diger Airbus på tarmac der. Tror den blir værende der en stund 2 1 Siter
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 8. juni 2022 Premium Medlem Skrevet 8. juni 2022 1 time siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Var innom simmarket å så på den. Liker at det står en diger Airbus på tarmac der. Tror den blir værende der en stund Med mindre de venter på en syd-veststorm og tar av med kun min fuel og null pax og cargo 🤣 Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 8. juni 2022 Skrevet 8. juni 2022 Tror jeg personlig foretrekker min versjon her, selv om den er langt fra perfekt. 6 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. juni 2022 Skrevet 8. juni 2022 3 timer siden skrev Kjetil Garpestad: Tror jeg personlig foretrekker min versjon her, selv om den er langt fra perfekt. Ja, din versjon er meget bra og freeware 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.