Henrik Isaksen Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Ja, her har vi enda et Norsk scenery, men av kvalitet jeg ikke ville anbefalt noen å betale for. Her har de ikke gjort mye research. Har til og med den gamle AVINOR logoen på bygget 😂 Link for de som er interesserte: https://secure.simmarket.com/mxi-design-ensh-svolvaer-airport-msfs.phtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Var innom simmarket å så på den. Liker at det står en diger Airbus på tarmac der. Tror den blir værende der en stund 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 8. juni 2022 Premium Medlem Del Skrevet 8. juni 2022 1 time siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Var innom simmarket å så på den. Liker at det står en diger Airbus på tarmac der. Tror den blir værende der en stund Med mindre de venter på en syd-veststorm og tar av med kun min fuel og null pax og cargo 🤣 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Tror jeg personlig foretrekker min versjon her, selv om den er langt fra perfekt. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 3 timer siden skrev Kjetil Garpestad: Tror jeg personlig foretrekker min versjon her, selv om den er langt fra perfekt. Ja, din versjon er meget bra og freeware 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.