Jan R. Storelvmo Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 Flere enn bare meg som savner Active Sky i MSFS? Noen som har hørt noe nytt? Merker at det er et stort savn å ikke kunne styre været slik jeg vil samt å hente inn atis på destinasjon. Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 31. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 31. mai 2022 Har ikke hørt nytt fra den kanten men stadig noen som savner ...........me too Men for å finne været er denne appen ypperlig Gir deg tilogmed RNW METAR, TAF and NOTAM decoder for all 57,245 airports Og denne for ILS https://flightsim.to/file/1629/quick-ils 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 14. april Premium Medlem Del Skrevet 14. april Da kommeer den https://fselite.net/content/hifi-sim-tech-announces-active-sky-fs-for-msfs/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april About bloody time. Håper dette også betyr værradar med mening igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Da er den lansert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Her er et forumpost fra utviklerne ang radar: Advanced radar is not something we are including in this release. It’s something we’re working on and hopeful that we can provide in the future. The ASFS preset control depiction system is preset-control based, as the product page and depiction specs indicate. There are limitations, but we’ve also found a lot of ways to curate and present the changes to make this work very well and we are confident this will be a great experience for most realism and weather enthusiasts and of course for traditional Active Sky fans. While it doesn’t provide precise control of variable localized conditions, the cloud scene with the transitions and smoothing system appears very similar. We hope you’ll agree, but we do know that some are not satisfied with anything but localized variable weather. That’s why we’ve added a Passive depiction mode where you get nearly all other Active Sky features outside of weather depiction control (for live mode only, of course). For meg som 99% av tiden bruker real weather så ser ikke ASFS ut til å gjøre jobben så mye bedre enn default vær. Jeg kommer i hvert fall til å sitte på gjerde litt før jeg handler. Kjøpte REX da den ble lansert, men det var penger ut vinduet for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. april Premium Medlem Del Skrevet 19. april Noen som har testet Active sky ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. april Forfatter Del Skrevet 19. april Ikke testet enda. Avventer litt. Ser den får litt lunken mottagelse på diverse forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Her er en som har testa litt: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. april Premium Medlem Del Skrevet 20. april Etter den videoen så er jeg overbevist om at simmen leverer best til nå 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april 3 minutter siden skrev Robert Hulthin: Etter den videoen så er jeg overbevist om at simmen leverer best til nå Ja, og så blir vel MSFS2024 enda bedre ser det ut til. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.