Morten Aalberg Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 I min kjære PMDG B737-700 har jeg plutselig fått blåfarve på de bryterne jeg peker på, fikk også cockpit tool tips teks men det har jeg fått fjernet. Noen som kan gi noe tips når det gjelder den blåfarven og få fjernet dette. En annen sak, er det noen mulighet for å få fjernet MS2020 ground equipements as Push back traktoren ( den blå ). Som dere sikkert forstår så er det PMDG og b737 som gjelder her i hangaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 Tar gjerne tips om ground bilene jeg og. Har satt dette til 0, men det er alltid 2 pb-trucks forran flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. juni 2022 Premium Medlem Del Skrevet 2. juni 2022 Den 28.5.2022 klokken 19.08 skrev Geir Teigo: Tar gjerne tips om ground bilene jeg og. Har satt dette til 0, men det er alltid 2 pb-trucks forran flyet En fix her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Tore Seljeseth Skrevet 2. juni 2022 Premium Medlem Del Skrevet 2. juni 2022 For å få fjernet blåfargen i cocpit når du holder musepeker over brytere i PMDG, gjør dette : Når du er inne i simulator, klikk på Alternativer øverst oppe, Generelle Alternativer - Tilgjengelighet - System for cocpitinteraksjon, forandre fra LÅS til ELDRE. Lagre, og blåfargen skal være vekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Tore Seljeseth Skrevet 7. juni 2022 Premium Medlem Del Skrevet 7. juni 2022 Har ikke vært ute og fløyet denne fuglen på kveldstid før nå. Oppdaget i går kveld under og etter landing, at ingen av landingslysene, taxi og runway lysene fungerte. Men, når jeg trykker høyre musetast, da lyser alt opp. Slipper jeg høyretasten, blir alt mørkt. Noen som vet ??? Så noe som ikke er spesifikt PMDG (tror jeg, så fersk er jeg i MSFS at jeg bare har testet denne), når jeg forandrer view med høyre musetasten (ikke de programmerte view'ene), får jeg en slags brummende lyd. Denne forsvinner etter en 3-5 sek, men er jo så irriterende. Er dette noe dere er kjent med, og har dere en fix ?? Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Thorsen Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 42 minutter siden skrev Tore Seljeseth: Har ikke vært ute og fløyet denne fuglen på kveldstid før nå. Oppdaget i går kveld under og etter landing, at ingen av landingslysene, taxi og runway lysene fungerte. Men, når jeg trykker høyre musetast, da lyser alt opp. Slipper jeg høyretasten, blir alt mørkt. Noen som vet ??? Så noe som ikke er spesifikt PMDG (tror jeg, så fersk er jeg i MSFS at jeg bare har testet denne), når jeg forandrer view med høyre musetasten (ikke de programmerte view'ene), får jeg en slags brummende lyd. Denne forsvinner etter en 3-5 sek, men er jo så irriterende. Er dette noe dere er kjent med, og har dere en fix ?? Tore Når det gjelder lysene så vet jeg ikke. Landingslysene virker hos meg, ihvertfall sett inne fra cockpit. Når det gjelder lyden, så er det visstnok et kjent problem. Det finnes en workaround - https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/pmdg-737-for-msfs/195164-loud-noise-when-changing-view Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.