Frank Kristiansen Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Kan noen sjekke om de fortsatt ser Bush Trip Norway og Bush Trip Germany inne i menyen på simmen? De synes ikke hos meg lenger, men mappene ligger der de skal i OneStore, og de står som installert i Content Manager. Det er også mulig å slette og reinstallere dem der - men de dukker fortsatt ikke opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2022 Det jeg fant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 4. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2022 Merkelig... "Discover Norway" og "Germany Journey" mangler hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 1 time siden skrev Frank Kristiansen: Merkelig... "Discover Norway" og "Germany Journey" mangler hos meg. Mangler her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 4. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2022 20 minutter siden skrev MagTvei: Mangler her også HUF HUF. Jeg har dem begge.👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 10. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2022 Dukket opp igjen etter SU8 Beta 🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 11. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2022 ...og der var de borte igjen... Jeg gir opp 😞 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 11. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2022 Ser ut som det er et eller annet jeg har i Community-mappa som forårsaker dette. Får prøve med litt eliminering og se hvilket addon det er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 11. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 11. februar 2022 13 minutter siden skrev Frank Kristiansen: Ser ut som det er et eller annet jeg har i Community-mappa som forårsaker dette. Får prøve med litt eliminering og se hvilket addon det er... Jeg har dem fortsatt etter oppdaten. Lag deg en ny Community-mappa, og rename den du har. Så ser du om noe er feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 11. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2022 Fant feilen. Jeg hadde en aircraft mod som het "Turbo Bonanza V4" liggende i Community-mappa. Etter litt feilsøk fant jeg ut at begge disse bushtrip'ene bruker "Bonanza G36 Asobo". Fjernet modden, og begge bushtrip'ene dukket opp igjen 🙂 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.