Frank Kristiansen Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Har definert opp noen brukerdefinerte kameravinkler i cockpit på Twin Otter'n (Alt+1 - 9). Ser ut som disse følger hver enkelt modell, så det er litt vanskelig å sette opp likt på alle. Noen som vet hvilken fil dette ligger i, og om det går å kopiere disse inn til hver modell? Har tittet litt på CAMERAS.CFG som ligger under hver modell, men blir ikke helt klok på hva som er forhåndsdefinert og hva jeg evt. har laget selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Lurer på det samme selv. Prøvde å save nytt pilot view med ctrl+f10, det går på noen fly, andre ikke 🙄. til slutt ble det bare rot, måtte tilbake til default. Har ellers endret i cameras.cfg med bedre resultat. Endret 2. februar 2022 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 2. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2022 1 time siden skrev MagTvei: Lurer på det samme selv. Prøvde å save nytt pilot view med ctrl+f10, det går på noen fly, andre ikke 🙄. til slutt ble det bare rot, måtte tilbake til default. Har ellers endret i cameras.cfg med bedre resultat. Fungerer det ikke å lagre med Alt+Ctrl+1 ... 0 heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 21 minutter siden skrev Frank Kristiansen: Fungerer det ikke å lagre med Alt+Ctrl+1 ... 0 heller? Jo, men ikke for default PILOT, den som kommer ved toggle fra eksternt view. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 Noen tips her, kanskje? https://www.avsim.com/forums/topic/607727-how-to-change-default-cockpit-camera-views/ (Tips: For å sette view til default pilot view uten å gå om eksternt kamera, bruk Ctrl-SPACE) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) 12 timer siden skrev Dag Baardsen: Noen tips her, kanskje? https://www.avsim.com/forums/topic/607727-how-to-change-default-cockpit-camera-views/ (Tips: For å sette view til default pilot view uten å gå om eksternt kamera, bruk Ctrl-SPACE) Den linken løste problemet mitt, nederste delen. Der vises også adressen der cameras.cfg med egendefinerte views ligger for alle fly. Godt gjemt på C drive hos meg, jeg har selve simmen på E. Fikk lagret nye PILOT view for alle F-35. Takker for hjelpen! Endret 2. februar 2022 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.