Erik Kristoffersen Skrevet 18. januar 2022 Del Skrevet 18. januar 2022 Noen som har prøvd denne? https://secure.simmarket.com/taburet-sweden-norway-roads-and-railways-1.4-msfs.phtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 18. januar 2022 Del Skrevet 18. januar 2022 3 timer siden skrev Erik Kristoffersen: Noen som har prøvd denne? https://secure.simmarket.com/taburet-sweden-norway-roads-and-railways-1.4-msfs.phtml Kjøpte alle tre pakkene jeg fant fra Taburet (Water, Roads og 15m DEM), og jeg har slått av alle sammen. Ting henger og hakker konstant, og det er ikke en hyggelig opplevelse. DEM er vel den som gjør at ting hakker mest. 3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 6. februar 2022 Del Skrevet 6. februar 2022 Dum nok til å prøve ytterligere et par pakker, men det ble dessverre enda verre. Fullstendig låsing ved oppstart fra ENKJ og ENGM, så min anbefaling er fortsatt å styre fullstendig unna disse produktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 6. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2022 8 timer siden skrev Frank Kristiansen: Dum nok til å prøve ytterligere et par pakker, men det ble dessverre enda verre. Fullstendig låsing ved oppstart fra ENKJ og ENGM, så min anbefaling er fortsatt å styre fullstendig unna disse produktene. Huffda. Ja jeg skal ikke kjøpe disse. Takk for info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 16. april 2022 Del Skrevet 16. april 2022 Takk, da sparte jeg noen kroner. Tenkte å prøve disse, heldigvis gjorde jeg et raskt søk på "taburet" her inne først, nå tenker jeg ikke lenger å prøve noen av disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.