Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 15. januar 2022 Det er så irriterende at jeg nesten ikke gidder fortsette utviklingen. Simmen krasjer etter en stund i dev mode. Uansett omtrent. Noen som har samme problem, og vet om løsninger? Uten å helst ikke reinstallere hele simmen da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. januar 2022 Tydelig at masse dev folk har samme problem. Grrrrr! 🤔 DevMode Bugs SU7 - MSFS DevSupport (flightsimulator.com) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Hadde konstant kræsj frem til hotfixen i forrige uke. Har vært 100% stabil for meg etter det. Sjekk for moro skyld om du fortsatt har problem etter at du avinstallerer Reno i content manager. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg sliter enda. Selv om jeg har gjort alt zendesk har foreslått. Samt det jeg har funnet på fora rundt om. 🙄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 1 time siden skrev Kjetil Håvan: Jeg sliter enda. Selv om jeg har gjort alt zendesk har foreslått. Samt det jeg har funnet på fora rundt om. 🙄 Har tilgang til 0.15.0.0 hvis du vil legge tilbake den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2022 Har det noe med den og gjøre da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg fant 0.15.0.0 på nett. Skal prøve den også. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.