Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 20. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 20. desember 2021 Lurer bare på om jeg ikke finner det noe sted, eller har ingen laget en versjon av Tynset? Jeg kan lage en versjon av den, hvis ingen andre gidder. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Akkurat nå har jeg nok på tapetet med Andøya, så for min del hadde det vært kult om du kunne ta den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 20. desember 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. desember 2021 Da tar jeg den. 🙂 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 1. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2022 Trenger hjelp!! Noen som har noe som helst data om bygningene på Tynset? Feks de to Hangarene. Kan dette stemme ca med porthøydene? Hvor lange og brede er de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Du kan måle med norgeibilder.no! Zoom inn, klikk på blyanten og du får en linjal. Klikk på første punkt og dobbelklikk på andre punkt, så får du lengde. Klikk på linjalen på nytt et par ganger for å gjøre det på nytt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 1. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2022 Etter å ha målt i google maps, kommer jeg fram til disse målene ca. Noen som ev kan bekrefte avtkrefte. 😁 Høydene får jeg ikke målt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 1. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2022 Ja takk. Jeg fikk målt rimelig bra i googlemap også. 😅 Ser bedre ut med målenøyaktigheten i norge i bilder gitt. Thanks! 😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Den 1.1.2022 klokken 21.41 skrev Kjetil Håvan: Ja takk. Jeg fikk målt rimelig bra i googlemap også. 😅 Ser bedre ut med målenøyaktigheten i norge i bilder gitt. Thanks! 😊 Høyden på bygg kan være et problem men dersom man har et bilde så kan man regne/måle seg frem til høyden siden man har fått bredden/lengden på norgeibilder, google o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 ...og takvinkel er ofte 15-22 grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Hei! Jeg tok en del bilder på Tynset flyplass for noen år siden. Jeg kan sende dem hvis det er interesse. Se innboksen din. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 8. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. januar 2022 Yup. Det tar jeg gjerne imot! 😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.