Siggen Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Hei! Hva kan dere anbefale som programvare for å lage flightsim videoer? Jeg bruker pr. i dag "Fraps" for screen capture og WinX HD for konvertering/komprimering, men jeg er ikke fornøyd med resultatet selv om jeg velger beste kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 10. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 10. desember 2021 Har du Nvidia skjermkort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 10. desember 2021 Jeg bruker denne og er godt fornøyd slipper exsterne programmer da dette følger nvidia skjermkortet ( ALT+Z for å aktivere enkelt og greit )men må ha Geforce Experience innstallert sammen med skjermkortet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 10. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2021 Jeg har AMD skjermkort (5700 serie) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Hvis du ikke har et Nvidia-skjermkort så er OBS - Open Broadcaster Software et alternativ som er ganske populært. https://obsproject.com/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 14. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2021 Skal sjekke det programmet 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.