kenfje1977 Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Har forsøkt og lete gjennom forum men finner ikke denne feilen... Som dere ser av bildet får jeg ikke startet. Kjøpt på MS store august 2020 virket frem til for ca 1 mnd siden. Har forsøkt og avinstallert å installert 8-10 ganger virker fortsatt ikke. Noen tips og triks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 Har du sjekket om det er oppdateringer i Microsoft Store som du ikke har fått lastet ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 Har du en som heter bare Microsoft Flight Simulator? Jeg har 3 MSFS i min Store: Microsoft Flight Simulator, Digital Ownership og Microsoft Flight Simulator: Premium Deluxe Edition Har alltid installert den første, og deretter gått til Marketplace inne i simulatoren for å laste ned resten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.