Jabrak Skrevet 28. oktober 2021 Del Skrevet 28. oktober 2021 Hei. Trenger hjelp fra dere eksperter. Har kostet på meg en ny pc for å dra MSFS2020. PC'en har Windows 11. Har installert MSFS - Steam versjonen på D og MSFS fungerer helt supert - silkemykt med alt på max. So far so good. Så skulle jeg legge til kremen på kaken – legge alle addons til community-mappen. Som på den gamle PC’en har jeg alle addons liggende i en egen mappe på D. Bruker MSFS Addon Linker og har ser at snarveier til alle addons llegger seg i community-mappen. Men jeg får dem ikke aktive i MSFS. (Har flyttet alle addons fra den gamle PC’en som hadde win10) Noen som ser noe umiddelbart feil her? Noen som har tips? Jan Ove B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 28. oktober 2021 Del Skrevet 28. oktober 2021 Sjekk først om du har riktig sti til Community-mappa nederst i UserCfg.opt. Slett eller flytt Content.xml og start simulatoren på nytt. Du finner begge disse filene i C:\Users\BRUKERNAVN\AppData\Local\Packages\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe\LocalCache Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabrak Skrevet 28. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2021 Fant ikke disse i stien din, men søkte etter filene og fant begge her: C:\Users\jan-o\AppData\Roaming\Microsoft Flight Simulator Nederst i UserCfg.opt finner jeg denne teksten: InstalledPackagesPath "D:\MSFS2020" - her finner jeg også en community-mappe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 28. oktober 2021 Del Skrevet 28. oktober 2021 16 minutter siden skrev Jabrak: Fant ikke disse i stien din, men søkte etter filene og fant begge her: C:\Users\jan-o\AppData\Roaming\Microsoft Flight Simulator Nederst i UserCfg.opt finner jeg denne teksten: InstalledPackagesPath "D:\MSFS2020" - her finner jeg også en community-mappe? Og det er i denne Community-mappa alle addons'ene dine ligger? Prøv også å slette Content.xml slik at det ikke ligger masse gammelt grums der som den ikke finner. Denne filen bygges opp på nytt hvis den mangler og har bare godt av å bli slettet innimellom. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabrak Skrevet 28. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2021 Suksess!!!! Tusen takk 👍 Nå er jeg i gang igjen 😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.