Mads Skrevet 13. september 2021 Skrevet 13. september 2021 Er ikke dette det vi kaller høyvann? 😂 Siter
Ole-Chr Larsen Skrevet 13. september 2021 Skrevet 13. september 2021 Har funnet liknende feil ved Tafjord og i Norangsdalen på Sunnmøre. Fiks for disse tenkte jeg å lure inn i trefixen min... Kanskje vi heller skulle fått samlet disse "høyvannene" i en tråd, slik at en av oss kan lage en egen "norske høyvann" fix? Trenger i så fall koordinatene på hvor feilene finnes......... 1 Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 14. september 2021 Skrevet 14. september 2021 Det er en like ved siden av Svolvær. Har lagt inn fiks for den i ENSH sceneriet. Siter
Ole-Chr Larsen Skrevet 14. september 2021 Skrevet 14. september 2021 Nettopp det kan bli litt av utfordringen - jeg "lurer" noen fixer inn i mine trefixer, du tar med noen fixer i flyplass sceneriene, nn tar med noen fixer i sitt scenery - plutselig så har vi kanskje to fixer av samme høyvann og en mulig konflikt. Ofte er det bare utvikleren av sceneriet som vet at han/hun har fixet feil i nærheten i sitt scenery. Derfor tenkte jeg kanskje det var lurt å lage en felles høyvann fix for alle terrengfeil/høyvann som til slutt fjernet disse feilene i hele Norge? Hva tenker dere om dette? Det krever i hvert fall en liten felles innsats med å melde posisjon på feilene..... 2 Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 14. september 2021 Premium Medlem Skrevet 14. september 2021 1 time siden skrev Ole-Chr Larsen: jeg "lurer" noen fixer inn i mine trefixer, du tar med noen fixer i flyplass sceneriene, nn tar med noen fixer i sitt scenery - plutselig så har vi kanskje to fixer av samme høyvann og en mulig konflikt. Ofte er det bare utvikleren av sceneriet som vet at han/hun har fixet feil i nærheten i sitt scenery. Meget godt poeng der @Ole-Chr Larsen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.