cptseiersten Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Strålende flyvær i kveld, så da ble det tur; Sandnessjøen-Brønnøysund, Værnes-Kvernberget-Vigra. Bare visuelle innflyvninger, gamla er en fryd å håndfly! Ble mest bilder tidlig i turen, vanskelig å få til noe bra i mørket.... 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 29. august 2021 Steike bra 👏 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 29. august 2021 Del Skrevet 29. august 2021 Veldig fint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 Fine bilder! Personlig liker jeg ikke lens flare funksjonen, er jo bare noe man ser via et kamera. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 2. september 2021 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2021 Fine bilder! 1 time siden skrev MagTvei: Fine bilder! Personlig liker jeg ikke lens flare funksjonen, er jo bare noe man ser via et kamera. Men, disse "fotografiene" er jo på en måte tatt med et kamera On topic: liker heller ikke lens flare mens jeg flyr! 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Nydelige bilder! Med eller uten lensflare! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.