Gunnar van der Meeren Skrevet 6. juli 2021 Del Skrevet 6. juli 2021 Da har jeg laget alle esensielle albedo filer på nytt fra bunnen av. Enkelte av comp filene er også endret. Det er bare den siste fasen som mangler. Jeg vet ennå ikke hvordan jeg skal lage den riktige strukturen for at simulatoren skal kunne lese dette som et nytt livery. Foreløpig har jeg bare erstattet filer i den eksisterende mappen for LN-SUK. Litt igjen å lære ennå (også en del flere korrigeringer som skal gjøres), men det går fremover.... 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 7. juli 2021 Del Skrevet 7. juli 2021 Ser fantastisk bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2021 Jeg har laget de aller fleste Albedo filene fra scratch nå (og noen av comp filene). Jeg har komplett tekstursett, men får ikke til å eksportere dette slik at MSFS2020 laster liveryet riktig. Disse teksturene er montert over et eksisterende Braathens livery. Skjønner meg ikke helt på .json (javafiler). Er det noen som kjenner til aplikasjoner som kan hjelpe til med å klargjøre teksturene for FS2020? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2021 Da kan det se ut til at jeg har klart å eksportere dette liveryet til MSFS 2020 slik at det funker. Har ennå en del småting som skal gjøres - så trenger jeg noen til å teste at dette fungerer for andre også 😊 Dette er engentlig en milepæl for meg. Det har vært traurig å se på at det ene etter det andre liveryet dukker opp uten å kunne gjøre noe selv 😳 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2021 Da har jeg klar en prøvefil av teksturene. Jeg bruker dropbox for nedlasting: LN-SUB Jeg gjør fortsatt mindre endringer i teksturene. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. juli 2021 Desverre får feil på den Bedre om du får konvertert den til PTP file som PMDG operations Center leser vil jeg tro Bilde av feilen jeg får Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2021 21 minutter siden skrev Robert Hulthin: Desverre får feil på den Bedre om du får konvertert den til PTP file som PMD operations Center leser vil jeg tro Bilde av feilen jeg får Får du ikke til å legge den direkte i community mappen for så å laste den derfra i simulatoren som livery til DC-6B? (Ser at flere liveries gjør det på denne måten og går utenom PTP) Slik jeg har forstått dette, må teksturene installeres i hovedmappen for PMDG DC-6 for så å eksporteres som PTP (dette har jeg ikke fått til). Når den ligger utenfor hovedmappen, kan man ikke bruke Operation Center for å laste den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. juli 2021 Holder på med den nå så får se på den litt senere i dag 2stikk covid 10:20 så må gjøre meg klar snakkes 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. juli 2021 sjekket i full fart duket ikke opp da heller La den inn her som simmen min ligger andre forslag ? D:\FS2020\Community\pmdg-aircraft-dc6 ........................ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2021 Liveryet droppes ytterst i communitymappen. Ingenting skal legges i den originale installasjonen til PMDG. Søk så i profile/hangar/DC 6B etter liveryet av SUB 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. juli 2021 Der var den Grei forklaring hjalp litt ...TAKKER 😁 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 Ny favoritt det her. Kjempebra jobbet 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 12. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 12. juli 2021 Slenger inn en film Encn-Enbr som jeg tok opp 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 12. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2021 Da er SUB lastet opp til flightsim.to. Den ligger foreløpig ikke som PTP, men jeg skal forsøke å lage den om til dette i fremtidig oppdatering. Kanskje også lage en versjon av 2020 utgaven på Sola (men da vil jeg trenge gode foto av noseart etc.... 4 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joandreas Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 (endret) Har vel filmet det her. gi beskjed visst noe mangler. Har canon for å gjøre det. https://youtu.be/lgIygiDN9xE?t=196 Endret 26. juli 2021 av joandreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 26. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2021 Takker Joandreas! Er allerede i gang med 2020 utgaven. Har også fått tilsendt en del foto. Det gjenstår fortsatt en del arbeid på 2020 utgaven (men det går fremover) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.