Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sikkert flere har sett (youtube, microsoft MSFS forum) så tipses det om å sette rendering scaling til 200 i MSFS (For vanlig skjerm/monitor). Switcher du til VR så vil du oppleve en bedre ytelse i VR. Har selv testet det og det er ingen placebo effekt. Forklaring på dette kommer nok etterhvert frem.  

  • Like 2
Skrevet (endret)

Jøss, har prøvd det på min ROG STRIX B550-F, Rysen 7 5800X og Reverb G2 og det gir jevnere framerate i VR! 🙂 Håper Asobo finner ut årsaken og implementerer det ordentlig i simmen.

Endret av CaptainNetflix
Skrevet

Ja dette var snodig. Har fått testet litt nå, og jeg synes også det ble bedre.

Virket som at flyten i cockpit ble bedre hos meg(mindre ghosting), men jeg har hatt fin flyt lenge, men ett eller annet skjer her ja.

Veldig bra tips, Rune!

  • Premium Medlem
Skrevet

Da har jeg også fått testet frem og tilbake med C Longitude. Enig med Arild.. noe skjer.. Litt bedre flyt i lav høyde (mindre stuttering) I stor høyde gjør det ingen særlig forskjell hos meg. Jeg har også egentlig funnet greie settings som flyter bra fra før av. Men det er jo veldig rart at å endre settings i 2D gjør en forandring i VR? Skulle vel strengt talt ikke ha noe med hverandre å gjøre i det heletatt. 😵

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...