Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle,

Jeg har stilt dette spørsmålet tidligere, men..... Etter å ha lest mye negativt om FS2020 under/etter lanseringen høst 2020 så er jeg i tenkeboksen nok en gang. Jeg har forståelse for

at software må få sette seg, og at det blir nok bugs i starten(lansering) Hva er status nå? Jeg holder fortsatt på m in P3D og Saitek thrott/yoke. Leser nå, og ser (proffene) i dette forumet

er mer entusiastiske nå enn tidligere i år ? Jeg trener IFR prosedyrer på norske flyplasser, og tar meg en VFR tur av og til. Jeg ønsker å investere i honeycomb alfa og bravo + FS2020 !

Er det tiden nå ? Jeg har ikke voldsomt med krutt i PC, men jeg har en som dekker minimumskravet og litt til. 

Mvh. Petter Kr. Saltnæs

omen.JPG

Skrevet

Med det oppsettet du har idag så tror jeg du kommer til å slite med MSFS. Skal du få fult utbytte av MSFS må du nok oppgradere pcen evt. kjøpe ny. Hvis det ikke er aktuelt så vil jeg anbefale P3D 4.5 eller X-plane. Største problemet med MSFS per dags dato er mangel på 3. parts fly fra f.eks PMDG, A2A, Majestic mf. Dette vil komme fremover da det tar tid å produsere til en helt ny sim. Nå vet ikke jeg hvilket nivå du er på, men skal du drive med IFR flyging med passasjerfly så er det P3D 4.5 eller X-plane som gjelder grunnet mangel på slike fly til MSFS. 

Skrevet

Hei Jan,

Takk for utfyllende svar. Jeg holder meg til GA fly. Både single og twin/multi. Har i min ex karriere fløyet BE90/100/200 og de fleste PA. Inntil videre, så følger jeg din anbefaling.

Mange takk for nyttige tips og engasjement.

Mvh. Petter S

• Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...