Fredrik Edvardsen Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Med gårsdagens oppdatering til versjon 2.7 kom endelig de nye skyene i DCS, foreløpig er de bare "eye candy", men Eagle Dynamics jobber videre med flere værtyper og også værets innvirkning på sensorer og våpen. Dette er en "game changer", og ikke minst ser det jo helt strålende ut! 9 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Forventet egentlig å se et luftskip nå Ble litt cloud surfing i kveld. Mindre ressurskrevende enn jeg fryktet, og godt er det med tanke på GPU-tilgjengeligheten for tiden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. april 2021 Forfatter Del Skrevet 16. april 2021 Ja, jeg venter fortsatt på R101 modulen Jeg ble overrasket over hvor godt optimalisert det ser ut til å være selv også, jeg kjører skyene på "ultra" og merket ingen forskjell i ytelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Dette er de mest realistiske skyene jeg har sett noen gang i en sim,imponerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.