Kim Kristensen Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 (endret) Har jeg kommet over kanskje sin tids beste avskjæringsjager, klaterer ca. 1000m i minuttet (Russerne måler høyde i meter si), og kanoner som avfyrer 20mm høyeksplosive granater gjør kort prosess av de fleste bombefly, MiG 3 heter flyet som kanskje ikke er det mest kjente flyet her på berget? Endret 4. april 2021 av Kim Kristensen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Herlig, Kim. Du vet å få inn dramatikk i bildeseriene dine👍 Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. april 2021 Tøffe bilder av en ikke helt ukjent fighter . Hadde best effekt i høyden, men siden mye av luftkampene på østfronten foregikk i lavere høyder, ble Mig-3 snart byttet ut med andre og bedre fly. Men ingen ting å utsette på gjengivelsen av Mig-3 i simmen, artig med litt historiske innslag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. april 2021 Forfatter Del Skrevet 5. april 2021 11 timer siden skrev Rune Gustafson: Herlig, Kim. Du vet å få inn dramatikk i bildeseriene dine👍 Rune_G Jo takk, mann prøver. 3 minutter siden skrev Ernst K.Furuhatt: Tøffe bilder av en ikke helt ukjent fighter . Hadde best effekt i høyden, men siden mye av luftkampene på østfronten foregikk i lavere høyder, ble Mig-3 snart byttet ut med andre og bedre fly. Men ingen ting å utsette på gjengivelsen av Mig-3 i simmen, artig med litt historiske innslag Det høres jo høvelig riktig ut, men hva er lavere høyder? 😉 Syns den trives bra mellom 1000 og 6-7000 meter, da jeg enda har til gode å møtt fly høyere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.