Pål Rønningen Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Er det noen måte å finne ut hvor mange timer jeg har bak spakene? Har lett etter filer med info om engines hours, men ingen som gir noe skikkelig svar. Har hatt PMDG 737 serien på FSX i 20 mnd nå, og med 'hold deg inne mode" så har det blitt virkelig mye flying. Noen som har et tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 8. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. mars 2021 Vet ikke om det er mulig å finne ut hvor mye du har fløyet. Melder du deg inn i ett eller annet Virtuel Reality Airline, feks https://www.virtualnorwegian.net/ , holder de oversikt over flytimene. Det finnes flere andre, google virtual airlines, så finner du flere. Jeg veksler mellom Norwegian og https://oneworldvirtual.org/ der du finner mange flyselskap over hele kloden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjørn Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Pilot records gi deg en viss oversikt, men det samsvarer ikke helt desverre. Det beste er å skrive ned tiden for avgang og tiden for landing. Jeg fører det inn i en bok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Volanta - ORBX SimToolkitPro :: EFB Software for your simulator Begge disse er programmer hvor man loggfører turene man har i simulatoren. De hjelper deg ikke så mye tilbake i tid, men du kan jo begynne med blanke ark nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Rønningen Skrevet 2. april 2021 Forfatter Del Skrevet 2. april 2021 Mange takk alle sammen. Som dere sier, jeg kan nok ikke se hvor mange 'Corona timer' jeg har. Fortsatt god påske:) Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.