Frank Kristiansen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Flere enn meg som opplever lyse konturlinjer rundt trær og bygninger ved nattflyging? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 2. mars 2021 jepps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Ja - mener dette skjedde etter siste World update....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 2. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2021 12 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen: Ja - mener dette skjedde etter siste World update....... Ja, jeg er ganske sikker på det jeg også..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 3. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2021 https://forums.flightsimulator.com/t/glowing-aircraft-and-objects-outline-around-aircraft-or-objects/366571 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Skal være fikset i dagens update 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Så fantastisk! Det er faktisk fikset. Ikke mer blått rundt trær og lysmaster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.