Kim Kristensen Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 FW-190 er nok et fly som ikke trenger noen introduskjon for de fleste, men det kanskje ikke alle vet er at maskinen er utfordrende å fly, litt på samme måte som britene, hvor Spitfire er vanskeligere å fly enn Hurricane, er FW-190 vanskeliger å fly enn BF-109. Etter noen timer i helgen fikk jeg høvelig dreisen på den, men jeg er nok fåreløpig best på å avskjære høytflyvende bombefly. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 Denne også "trang i skjæret" som sin opponent, Spiten. Bikkvogn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 30. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2021 Jeg vet ikke helt om jeg forstod spørsmålet 😅 men jo den minner mye om spitfiren og er relativt utfordrende å holde under kontroll, men når man mestrer det gir det sine fordeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.