Steffen Andre Hustveit Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Som et siste tilskudd på en stund, har jeg også fått laget Trysil Flyplass ENTS. Da skulle "trekanten" være nogen lunde komplett. Flyplassen på Sæteråsen har jeg ryddet litt, fått laget noen hus og hangarer, samt fylt igjen litt skog her og der. Terraformingen skulle være grei også. Kom gjerne med tilbakemeldinger hvis det er noen lokale her som har noen tips Fly safe Ps: Hvis noen orker å ta Reinsvoll og Bøverbru så jeg er happy 👍😊 https://flightsim.to/file/6798/trysil-flyplass-ents 6 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Steike pent! Til og med grushaugene er på plass! Blir vel å ta Caravan'en en tur! Herre**d så bra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Sist jeg landet der opp så det sånn ut... 🙂 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 24. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2021 43 minutter siden skrev Dag Baardsen: Steike pent! Til og med grushaugene er på plass! Blir vel å ta Caravan'en en tur! Herre**d så bra! Hehe tusen takk,, ja må få med de også 😊 Har bare brukt egne bilder fra sist gang jeg var der og Google Maps som jeg fikk bekreftet at var oppdatert. Kom vel opp en ny hangar der for noen år tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 24. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2021 20 minutter siden skrev Frank Kristiansen: Sist jeg landet der opp så det sånn ut... 🙂 Godt å se de brøyter 😁 Får ta turen dit igjen snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Liten detalj - jordhaugen til venstre øst for flystripa straks etter rwy exit mot rwy 33 flyter oppå resten av sceneryet - ser ut som en halvmeter eller så. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 24. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2021 23 minutter siden skrev Dag Baardsen: Liten detalj - jordhaugen til venstre øst for flystripa straks etter rwy exit mot rwy 33 flyter oppå resten av sceneryet - ser ut som en halvmeter eller så. Se det, litt som stikker opp etter siste justering av vollene ja. Skal trekke det ned og legge ut en ny asap 😊 Si ifra om det dukker opp mer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 25. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2021 13 timer siden skrev Dag Baardsen: Liten detalj - jordhaugen til venstre øst for flystripa straks etter rwy exit mot rwy 33 flyter oppå resten av sceneryet - ser ut som en halvmeter eller så. Sånn, da er det gjort litt endringer. Forrige versjon hadde jeg nok ikke lagret ferdig før jeg pakka den klar. Slik er det når man ikke har holdt på så lenge med dette Nå skal det være i orden i alle fall https://flightsim.to/file/6798/trysil-flyplass-ents 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Takk - skal i alle fall ikke bruke Caravanen neste gang - den var jaggu buggy! Gleder meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.