Gå til innhold

Trysil-Knut ønsker dekk velkommen til ENTS


Anbefalte innlegg

Som et siste tilskudd på en stund, har jeg også fått laget Trysil Flyplass ENTS. Da skulle "trekanten" være nogen lunde komplett. Flyplassen på Sæteråsen har jeg ryddet litt, fått laget noen hus og hangarer, samt fylt igjen

litt skog her og der. Terraformingen skulle være grei også. Kom gjerne med tilbakemeldinger hvis det er noen lokale her som har noen tips :)

Fly safe :)

 

Ps: Hvis noen orker å ta Reinsvoll og Bøverbru så jeg er happy 👍😊

https://flightsim.to/file/6798/trysil-flyplass-ents

Trysil1.jpg

Trysil2.jpg

Trysil3.jpg

Trysil4.jpg

Trysil5.jpg

Trysil6.jpg

Trysil7.jpg

  • Like 6
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden skrev Dag Baardsen:

Steike pent! Til og med grushaugene er på plass! Blir vel å ta Caravan'en en tur!

Herre**d så bra!

Hehe tusen takk,, ja må få med de også 😊 Har bare brukt egne bilder fra sist gang jeg var der og Google Maps som  jeg fikk bekreftet at var oppdatert. Kom vel opp en ny hangar der for noen år tilbake :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden skrev Dag Baardsen:

Liten detalj - jordhaugen til venstre øst for flystripa straks etter rwy exit mot rwy 33 flyter oppå resten av sceneryet - ser ut som en halvmeter eller så.

image.png.b00d8df2e6892f26fe842611f5c4219c.png
 

Se det, litt som stikker opp etter siste justering av vollene ja. Skal trekke det ned og legge ut en ny asap 😊 Si ifra om det dukker opp mer :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden skrev Dag Baardsen:

Liten detalj - jordhaugen til venstre øst for flystripa straks etter rwy exit mot rwy 33 flyter oppå resten av sceneryet - ser ut som en halvmeter eller så.

image.png.b00d8df2e6892f26fe842611f5c4219c.png
 

 

Sånn, da er det gjort litt endringer. Forrige versjon hadde jeg nok ikke lagret ferdig før jeg pakka den klar. Slik er det når man ikke har holdt på så lenge med dette :D

Nå skal det være i orden i alle fall :) 

https://flightsim.to/file/6798/trysil-flyplass-ents

 

hghghg.jpg

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...