Stian Rolandsen Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 Hei I morgentimene i dag bestemte ene viften på skjermkortet mitt å ta sein juleferie. Symptomene var at de to som ble etterlatt måtte jobbe på på fullt hele tiden, noe som førte til en hel del med støy. Det viser seg at dette er en innebygd sikkerhetsfunksjon når en av viftene ikke fungerer som den skal. En kjapp titt bekreftet dette. Jeg har fått plukket fra hverandre kortet og viften, rengjort og utført en midlertidig oppsmøring med litt WD-40. Viften fungerer, men med en liten ulyd. Denne lyden forteller meg at løsningen ikke er varig. Det er jo nærmest umulig å få tak i skjermkort for tiden så om noen her har et utrangert kort liggende, helst GTX 1070 eller senere, kan jeg absolutt være interessert i å komme i kontakt med deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 Har et Asus GTX 1060 6MB OC i originaleske, rengjort og lite brukt. Du skal få det for en tusing pluss frakt. Det krever en solid power supply. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 10. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2021 Takk for tilbudet, men er skeptisk til 6gb minne. Ligger på grensen allerede med 8gb på 1070-en som står i maskinen i dag. Enn så lenge funker reparasjonen min, så jeg lar høre fra meg om det blir fullstendig krise. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.