Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 20. desember 2020 DCS selvfølgelig, og P-47D, warbird i stjerneklassen. Har ikke fått nok grep på alle systemene, til å mestre en real luftkamp, men jeg er langt på vei fornøyd med å bare cruise omkring å kikke på alt som foregår, og kanskje slippe noen "egg" her og der. Fantastisk flyfølelse og lydkvalitet, og snart kommer det enda en oppdatering ! God Jul 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 20. desember 2020 Del Skrevet 20. desember 2020 Er det så mye systemer? Propellpitch, motorregulering, radiator, hva mer? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. desember 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. desember 2020 ALT, som i virkeligheten Stressnivået er skyhøyt når man skal håndtere det meste under luftkamper. Små feil, tøffe konsekvenser, og AI-flyene har perfekte og godt trente piloter. Bratt lærekurve og MYE trening før man er klar for å møte fienden . Jeg tviler på å nå så langt, men har det kjempeartig mens æ forsøker å temme denne slosskjempen DCS er som A2A Accu-sim, nådeløs realistisk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 20. desember 2020 Del Skrevet 20. desember 2020 Nydelig, Ernst! Gleder meg til å se deg i Mosquito'en når den kommer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. desember 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. desember 2020 Sitat Nydelig, Ernst! Gleder meg til å se deg i Mosquito'en når den kommer He he takker, ja Mosquito`en skal inn i hangaren straks den er tilgjengelig . Jeg har vært litt av og på i DCS i noen år, og egentlig foretrukket IL2 som WW2-sim, men nå har DCS begynt å skinne også for oss warbird-entusiaster, og enda er det mye snadder på vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.