Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 11. november 2020 Må innrømme at FS2020 er riktig så spennende, når man kan dra på tur med et fly som oppfører seg som et fly. DET synes jeg Bonanza Turbo, V3 av Robert Young , fortjener å bli betraktet som. Hadde en fortreffelig tur i høyden, fra KTEX Telluride til KASE Aspen, for å sjekke siste patch. Måtte opp i over 14000 fot, fikk småproblemer med ising og tynn luft, men kom meg helskinnet til Aspen. Spennende å utforske de "store" høyder med en glimrende flymodell 😃 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Very nice indeed Capt!😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 11. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 11. november 2020 Kult! 🙂 Småflyging og bush er favoritten min også. Fly buss er heller kjedelig i mine øyne. Gjorde det mye før, nå gidder jeg bare ikke. De største flya nå, er TBM 850, 930 og lignende. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Måtte teste denne modellen jeg og, virker meeeeget stabil i forhold til den orginale fra Asobo. Blir å teste mer i morra med litt ruskete vær. Og trimmen var jo noe heelt annet! Takker for tips😎 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. november 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. november 2020 Sitat Måtte teste denne modellen jeg og, virker meeeeget stabil i forhold til den orginale fra Asobo. Blir å teste mer i morra med litt ruskete vær. Og trimmen var jo noe heelt annet! Takker for tips😎 Yepp, det er sånn jeg forventer at flymodellene SKAL oppføre seg, og hittil er det bare denne "mod`en " og et par av Cub`ene som holder mål. Heldigvis holder Young på å fikse på DA62, som snart er ferdig. Da er det bare å håpe på at flere utviklere følger etter 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Denne var fin - takk for tipset! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 12. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 12. november 2020 8 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: Yepp, det er sånn jeg forventer at flymodellene SKAL oppføre seg, og hittil er det bare denne "mod`en " og et par av Cub`ene som holder mål. Heldigvis holder Young på å fikse på DA62, som snart er ferdig. Da er det bare å håpe på at flere utviklere følger etter Ikke bare de da. Jeg synes VL3 evolution, CTSL og de fleste mikroflya holder bra standard. Jeg har hatt en del mikroflygere innom som synes de oppfører seg likt real versjonene. 🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 9 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: Yepp, det er sånn jeg forventer at flymodellene SKAL oppføre seg, og hittil er det bare denne "mod`en " og et par av Cub`ene som holder mål. Heldigvis holder Young på å fikse på DA62, som snart er ferdig. Da er det bare å håpe på at flere utviklere følger etter Aldri flydd noen Bonanza i virkeligheten, men denne modellen virker veldig troverdig. Sjekka litt mer i dag, stall testing, ratting og trimming. Forutsigbar og meget behagelig å operere! Blir mange timer i denne fremover😎 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.