Terje Helle Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Hei, jeg lurer på hvorfor en ikke alltid får loggført at en har tatt av og landet i MSFS. Jeg får bare loggført kanskje 1/3 av mine flygninger. Tiden jeg har vært i luften er loggført, men ikke letting eller landing. Noen andre som har dette problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Så vidt jeg har registrert må en fullføre flyturen ved å slå av motoren(-e). Da kommer loggen opp som fullstendig. Deretter kan man gå ut av simmen. Rune_G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 1 time siden skrev Terje Helle: Hei, jeg lurer på hvorfor en ikke alltid får loggført at en har tatt av og landet i MSFS. Jeg får bare loggført kanskje 1/3 av mine flygninger. Tiden jeg har vært i luften er loggført, men ikke letting eller landing. Noen andre som har dette problemet? Du må slå av avionics, kun da er du garantert at det logges. Problemet er rapportert inn og står på ToDo lista til Asobo/MS 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 9. november 2020 Forfatter Del Skrevet 9. november 2020 2 timer siden skrev Rune Gustafson: Så vidt jeg har registrert må en fullføre flyturen ved å slå av motoren(-e). Da kommer loggen opp som fullstendig. Deretter kan man gå ut av simmen. Rune_G Men det gjør jeg alltid. Men det er ikke alltid sim-en vil avslutte reisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 9. november 2020 Forfatter Del Skrevet 9. november 2020 Vell, det visor seg at en må vente på tårnet til å gi beskjed om at en er klar for take off. Ellers logges det ikke noe take off. Og så må en parkere flyet på rett parkeringsplass etter en har landet, ellers registreres ikke landingen. Problemet er at en ikke alltid får et sted å parkere, og heller ikke alltid tårnet kommuniserer etter at en har kjørt til rullebanen.. Jaja.. Har flydd på alle kontinenter i dag med Pipistrel Virus SW 121. Konklusjonen er at vi lever på en veldig flott planet, og MSFS er utrolig bra på distansere farger på de forskjellige kontinentene. Dette er helt uhørt bra! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassonor Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 I Airbus A320 logges det når du har parkert og slår av engine 1 og 2 bak throttle'n. Ikke funnet tilsvarende på 787. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.