Geir Teigo Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. september 2020 Forfatter Del Skrevet 25. september 2020 aiaiai... for lav bildekvalitet. Får ikke gjort den om igjen akkurat nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Johansen Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Hei det var flott kunne du ta en video med programmering av knapper å hvordan få rev trust på saitek MVH Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 ok. Brukte går kveld på å prøve å finne en måte å få bedre video av menyhåndteringen, men opptaksprogrammer vil ikke vise nedtrekksmenyer med mindre det tas opptak av hele skjermen. Må finne en bedre måte å presentere dette på, så kommer det en ny video 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Kjapt spørsmål. Når jeg har FSUIPC i fokus så overfører den akse-konfigurasjonene uten problem, men når jeg klikker meg inn i simmen og har FSUIPC i bakgrunnen skjer det ingenting. Er det noe jeg har oversett? Dette gjelder rudder-aksen og jeg har fjernet denne konfigurasjonen inne i simmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2020 Den 28.9.2020 klokken 22.08 skrev Magnus Vie Pettersen: Kjapt spørsmål. Når jeg har FSUIPC i fokus så overfører den akse-konfigurasjonene uten problem, men når jeg klikker meg inn i simmen og har FSUIPC i bakgrunnen skjer det ingenting. Er det noe jeg har oversett? Dette gjelder rudder-aksen og jeg har fjernet denne konfigurasjonen inne i simmen. Fant du ut av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Nei, dessverre. Jeg tipper det kanskje hadde en sammenheng med at jeg brukte gratisversjonen av FSUIPC som var tilgjengelig frem til oktober eller noe sånt. Det jeg ikke nevnte var at jeg forsøkte å mappe en xbox-kontroller, hvor det er en kjent sak at MSFS sliter med å gjennkjenne trigger-aksene. Om dette er årsaken tviler jeg på ettersom den i utgangspunktet klarte å gjennkjenne aksene gjennom FSUIPC. Blir vel til at jeg finner frem noen gamle Saitek-pedaler fra roteloftet når jeg er hjemom i julen, og så lukter det en ny investering i utstyr utpå nyåret engang. Blir vel til med en ny runde med FSUIPC da tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg har også en x-box controller og har ingen problemer med den, dog satt opp i msfs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Til Morten Reverse thrust på Saitek findes på youtube allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.