Frank Kristiansen Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Da har jeg laget en versjon som ikke krever et lass med anleggsarbeidere for å få landet. Runway, taxiway, markings og PAPI/innflygingslys skal være på plass. Last ned v0.1.0 fra Flightsim.to: ENRO - Røros 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Takk Frank, fløy Cesnaen fra Røros til Værnes nå og det fungerte perfekt. Røros hører med i disse VFR tider. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oliver Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Tusen takk, hadde gledet meg til å fly til hjemstedet men må si jeg ble skuffet da jeg fant ut at Tynset var med og ikke Røros. Ser frem til dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seat7A Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Stort tack för Röros! /Thomas ESNN 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.