Gunnar van der Meeren Skrevet 9. september 2020 Skrevet 9. september 2020 Flere av dere har vel allerede sett denne youtube videoen om hvordan man endrer på scenery i MSFS2020. Men veldig interessant. Jeg, for min del, har til gode å finne ut hvordan man lager repaintshttps://www.youtube.com/watch?v=ZdCP11rqpVk&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3DR7j0Q-JuDTI5YpeyCaMJoRtDqaY158nE39gNJL4266rd84j3H8OQWgo 1 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. september 2020 Premium Medlem Skrevet 9. september 2020 Bare søkte litt og fant 1 Siter
Inge Jenstad Skrevet 10. september 2020 Skrevet 10. september 2020 21 timer siden, Gunnar van der Meeren skrev: Flere av dere har vel allerede sett denne youtube videoen om hvordan man endrer på scenery ... Men hvordan legge man korrekt inn flyplassene? Muligens omhandlet et annet sted i dette forumet, men jeg synes det jeg har sett er litt forvirrende. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.