Premium Medlem christerE Skrevet 5. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2020 Jeg kan ikke få opp min ATC på skjermen men kan bruke radio på tastaturen, har hatt de på skjermen før,kanskje jeg har gjort nået så den forsvant ,men vett ikke vad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dudlileif Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Scroll lock er vel standard tast for å få frem vinduet, ev. kan du åpne verktøylinja og så velge tårnet helt til venstre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 5. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2020 hei har gjort de men kommer ikke opp,de gjorde de for to dager siden men ikke nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dudlileif Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Hm, du har ikke poppet det ut slik at det har havnet i bakgrunnen, eller dratt det av skjermen? Jeg hadde selv problemer med å få det frem etter å ha dratt det for langt til siden en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 5. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2020 De kan hende at jeg har gjort de utten og tenke på de ,har 3 skjermer men jeg kan ikke finne ATC noen sted,om den ligger skjult vett jeg ikke . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 6. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. september 2020 Har nå prøvd de meste men får ikke opp ATC menyen kun tekst og lyd,hjelper ikke og trykke på Scroll Lock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.