SkyKaptn Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 (endret) Noen som føler for å poste hva de fikk i score?:) -Selv fikk jeg etter 3-4 forsøk (landet på alle) og uten tilkoblede pedaler og kamerakontroll plassering 5400-og-noe. Rundt 1.400.000 poeng. Slettes ikke fornøyd, men blir sikkert bedre når alt er på plass Endret 26. august 2020 av SkyKaptn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkyKaptn Skrevet 26. august 2020 Forfatter Del Skrevet 26. august 2020 Ingen? Den beste får status Grand stor-konge-keiser av Pompel og Pilt von Smutthullet i 4 sekunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Hei Joda, jeg har gjort noen landinger der og fikk endelig litt dreis på det når jeg monterte stikka. Troooor jeg kom til 911.000, men fikk ikke perfeksjonert helt tydeligvis. Skal prøve noen landinger til en kveld å se om jeg klarer å perse med noen poeng, men for å komme helt til 1,7 så tror jeg jeg må ha litt flaks. bra jobbet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 1 minutt siden, Geir Teigo skrev: Hei Joda, jeg har gjort noen landinger der og fikk endelig litt dreis på det når jeg monterte stikka ... Hva slags stikke bruker du? Er i beit for gode anbefalinger for slik anskaffelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 saitek X52 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.