cptseiersten Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Ble en lengre pause på Øian og, Slitsomt og fly lenge alene...Begynte å få litt dårlig tid nå, om jeg skulle rekke det her på en dag. Så satte kursen direkte mot Dokka/Thomlevold. Der var det søren meg grillmat å få, i regnvær...bare å ta av seg hatten!! En grillpølse og en Corona rikere, satte jeg kursen videre sørover. Men nå begynte simmen å grine...liker ikke dusk, rw, rex og lignende. Valgte derfor å lande på Notodden, for så å restarte simmen. Hjalp litt. Nå gikk det rett mot Lista, begynte å bli veldig sliten. En lærerik tur, som jeg aldri hadde gjort in real life. Altfor dårlig planlegging, men nå var jeg sugen på å få gjort denne turen. Mye turbulens gjorde turen slitsom, selv i en hobbysimulator Dessverre er det en del som gjør den samme feilen in real.....Vask henda, og happy landings! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. april 2020 Vågale cptseiersten . Dristig flightplan, men flott gjennomføring. Artig å kunne fly Norge på langs på denne måten, og bildene dokumenterer hele turen, veldig bra . Snasen paint på Bonanzaen ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 Stilig! Har gjennomført denne turen selv et par ganger, med Cessna 172 og Bonanza Synes det er en artig måte å bli bedre kjent med det ganske land. Takk for at du deler turen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 30. april 2020 Forfatter Del Skrevet 30. april 2020 Takk for hyggelige kommentarer😊, hilsen Seiersten Notsafe…. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Har prøvd, aldri fullført. Imponert av både bilder og gjennomføringsevne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.