Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Jeg har vært så heldig å få noen baksetetimer i en av de "norske" T-6 i forbindelse med flyshow i Bodø,  så det er ikke rart at jeg har et spesielt forhold til nettopp denne legendariske flytypen.  Stor var derfor begeistringen da A2A ga ut sin Accu-Sim T-6 Texan.  Denne modellen har hele tiden blitt oppdatert til nyeste utgave av P3D ,  så det er en av de flyene som har stått fremst i hangaren.  Like artig hver gang,  når jeg husker tilbake til mine bakseteturer,  og tar en flight i simulatoren :) .

Harvard1.jpg

Harvard2.jpg

Harvard3.jpg

Harvard4.jpg

harvard5.jpg

harvard6.jpg

harvard8.jpg

harvard9.jpg

harvard10.jpg

harvard11.jpg

harvard12.jpg

harvard13.jpg

harvard14.jpg

harvard15.jpg

• Like 6
  • Premium Medlem
Skrevet

Jotakk,  det er fantastisk hvor bra flysimulering er blitt, og nå ser det ut til at neste generasjoner FS tar steget enda høyere.  Et utrolig spennende år vi er inne i,  på så mange måter .

Skrevet

Herlig maskin A2A har laget der! Hadde en real langtur med den i fjor, (titter i boka) KOPF-FA08-KDAB-KFAY-KPSM-CYRI-CYYY-CYWK-CYVP-CYFB-BGSF-BGKK-BIRK-EKVG-ENBR, ca 36 timer!

• Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...