Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 19. april 2020 Jeg har vært så heldig å få noen baksetetimer i en av de "norske" T-6 i forbindelse med flyshow i Bodø, så det er ikke rart at jeg har et spesielt forhold til nettopp denne legendariske flytypen. Stor var derfor begeistringen da A2A ga ut sin Accu-Sim T-6 Texan. Denne modellen har hele tiden blitt oppdatert til nyeste utgave av P3D , så det er en av de flyene som har stått fremst i hangaren. Like artig hver gang, når jeg husker tilbake til mine bakseteturer, og tar en flight i simulatoren . 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Veldig bra! Hadde du blanda bildene litt er jeg usikker på om jeg hadde sett forskjell på sim og ekte 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Jepp, særlig det første bilde så veeeldig real ut..😄. Supre shots, og det er umulig å kjede seg i en A2A maskin!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. april 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. april 2020 Jotakk, det er fantastisk hvor bra flysimulering er blitt, og nå ser det ut til at neste generasjoner FS tar steget enda høyere. Et utrolig spennende år vi er inne i, på så mange måter . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjørn Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Herlig maskin A2A har laget der! Hadde en real langtur med den i fjor, (titter i boka) KOPF-FA08-KDAB-KFAY-KPSM-CYRI-CYYY-CYWK-CYVP-CYFB-BGSF-BGKK-BIRK-EKVG-ENBR, ca 36 timer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.