cptseiersten Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Så da måtte det bli en sightseeing! Ruta ble; Lista (enli), Evje, Valle (enve), Fyresdal (enfy), Folgefonna, Geiranger, Geilo/Dagali (endi), og Voss/Bømoen (enbm). Selv om det var fantastisk vær, gikk ikke turen helt problemfritt..., kom nesten ikke ned på Valle pga mye oppdrift. Men gikk heldigvis på 2. forsøk. Elendig kommunikasjon på Geilo førte til en goaround, og kråka på bakken hadde noe trøbbel. Så selv om jeg hadde tenkt å avslutte turen der, så ble det Bømoen til slutt. Ellers mye fint å se på turen selvfølgelig. Folgefonna, Sørfjorden, Hardangerfjorden og Eidfjorden. Hardangerjøkulen og Hallingskarvet. Ingen cruiseskip å se naturlig nok....., men i Fyresdal var det hyggelig å se folk med hund. Og en hjort el noe hoppa rundt like ved😅 Ftx norway Norway ga AON norway 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 18. april 2020 Knallfin serie igjen, og æ må få gjenta, for bare få år siden var vi mange som drømte om å fly i en sim som var så bra, og nå er vi der. likevel har de fleste drømmere «hoppet av», og andre drømmer fortsatt om noe langt der framme!? Forstå det den som kan. Det er merkelig få som holder liv i FS-miljøet, så det gjør godt å se sånne reportasjer 😊 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 18. april 2020 Er nok flere simmere men de er ikke de som poster turer etc. i foraet de bare ser og spør når de har problemer virker det som 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 18. april 2020 Forfatter Del Skrevet 18. april 2020 Dere har nok rett begge to. Det har blitt en super sim, men mye vil ha mer... lett å la seg friste av enda mer eye candy, og dypere simulering. Men foreløpig er jeg strålende fornøyd med det jeg har, og det er masse og oppdage på sånne turer i lavere høyder. Flyfølelsen/opplevelsen er topp med så gode add-ons. Fint å dele, ikke bare bilder, men opplevelsen også😃 Planlegger en norgestur på langs, men venter på godt nok vær. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 18. april 2020 Full Member Del Skrevet 18. april 2020 Fine bilder. Jeg er nok i den katgorien som Robert omtaler, 🙂, men jeg gleder meg over dere som legger ut bilder fra turene deres. Sjølv tar jeg iblant bilder når jeg flyr, men terskelen for å dele de med andre er nok litt høy. Skal prøve å gjøre noe med det. Jeg er enig i at P3d v4.5 er en drøm i forhold til hvordan det var på bare for bare få år siden. Grafikken er jo også bedre enn det jeg har opplevd i de full motion simulatoene jeg har vært i. Jeg er jo allikevel litt spent på hvordan MFS2020 vil bli som simulator. Det vi har sett sålangt er vakkert, men NDA hindrer vel de som tester å kunne uttale seg om det som etter min mening er mest interessant, flyfølelse og systemsimulering. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 18. april 2020 Sorry, det var ikke meningen å sutre unødig mye, og vi har lov å drømme videre i utviklingen . Jeg kan bare ikke å slutte å undre meg over hvor det ble av alle som har vært aktive simmere, særlig nå som FS er i en rivende utvikling . Forresten, terskelen for å legge ut bilder behøver ikke å være så høy, dette er jo ingen fotokonkurranse. For min del synes jeg screenshot-forumet er beste muligheten for å dele sine erfaringer med korte beskrivelser av flymodeller, landskap og flyplasser. Beklager cptseiersten, det var heller ikke meningen å kuppe tråden din, bildene dine fortjener flere kommentarer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 18. april 2020 Forfatter Del Skrevet 18. april 2020 No problem Mr Furuhatt😀. Bare bra med litt diskusjon og meningsutveksling! Og som du sier, kan noen bilder gjøre det litt enklere å fortelle om sine opplevelser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Fin tur du hadde der Cpt. Ble sykkeltur på megSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 18. april 2020 Forfatter Del Skrevet 18. april 2020 Duger det og!, selv om det er litt pinglete i forhold.....😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Flys det noe særlig på multiplayer for tiden? Dette hadde jo vært en kjempetur for en online-samling. Kanskje annonsere neste utflukt her og på FB? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 19. april 2020 Forfatter Del Skrevet 19. april 2020 (endret) Ingen erfaring med multiplayer på p3d. Funker det ok, og med forskjellige p3d versjoner? Endret 19. april 2020 av cptseiersten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 19. april 2020 Må høre hva Robert sier, han er MP-guru i miljøet ☺️. Kanskje på tide å gjenopplive «søndagsklubben», gjengen som møttes til MP hver søndag ( og etter hvert hele uka ), en ellevill epoke i min FS-karriere 😆 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 19. april 2020 Skal jeg kjøre MP så må ALLE kjøre P3d ver 4.5 pr i dag Men henvend dere i multiplayer tråden så tar vi det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.