cptseiersten Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Jepp, dro nordover i dag. For å teste Bonanzaen, og meg selv. Og det ble et par spennende landinger. Bra med vind fra vest forårsaket både turbulens og sidevind. Har noen timer i denne fantastiske modellen fra A2A, men synes den fortsatt er krevende og fly ordentlig. Og ruskevær gjør det jo ikke enklere..... Men dette har nok blitt mitt favoritt småfly. Veldig utfordrende og artig. 😎 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. april 2020 Knalltøff serie fra utfordrende flyplasser. Bonanzaen kan være krevende, og den liker ikke sakte fart, men er gavmild til den som behandler den med respekt ☺️. Imponerende realistisk modell, kan godt forstå at den er blitt favoritt blant småfly. God tur og god påske 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 9. april 2020 Forfatter Del Skrevet 9. april 2020 Takk Ernst, ja du har så rett ang. fart. Sliter ennå med å få til skikkelige avganger og landinger..., men den gir en suveren flyfølelse!😁 Happy landings og god påske😃 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. april 2020 Da 62 er og en maskin som er morsom i krevende vær 😉 Den har det meste men mangler reverse trust 😉 En humpetur jeg hadde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 9. april 2020 Forfatter Del Skrevet 9. april 2020 Hehe, så ut som en spennende tur....., joda har kikka litt på den der. Ser jo strøken ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. april 2020 Fin maskin ja 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Fine bilder av en flott maskin! A2A leverer GA opplevelser i særklasse. Her i gården går det eksklusivt i A2A på GA fronten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 4 timer siden, Robert Hulthin skrev: Da 62 er og en maskin som er morsom i krevende vær 😉 Den har det meste men mangler reverse trust 😉 En humpetur jeg hadde Ser ut som en flott maskin Er det ikke denne som kommer med i FS2020? Synd vær og turbulens simuleres såpass dårlig i P3D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 9. april 2020 Forfatter Del Skrevet 9. april 2020 (endret) Enig Jan Reidar! Har flydd mye både Bonanzaen og Comanchen😎 Har sett på et par video anmeldelser av Vertx da62, og det ser ut som de ikke går så "dypt" i simuleringen som A2A. Men får generelt meget bra omtale.... Endret 9. april 2020 av cptseiersten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 11. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 11. april 2020 Knall bilder og morsom aspect-ratio. Hvilken skjerm bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 11. april 2020 Forfatter Del Skrevet 11. april 2020 Takk, skjermen er en Samsung curved 49" 32:9 😄 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 11. april 2020 Premium Medlem Del Skrevet 11. april 2020 Nice! Send den til meg når du går lei av den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Furu Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Interessant å se bildene.Er dette i fs2020? Ser bra ut også scenery på Hasvik..lignet mye på et addon til fs2004,hvor jeg tok masse bilder og sendte inn til de som kunne slikt.Jobber forøvrig enda i Hasvik twr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 16. april 2020 Forfatter Del Skrevet 16. april 2020 P3d v4.4.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.