Onigogos Skrevet 30. januar 2020 Del Skrevet 30. januar 2020 Hei Jeg bruker FSX i noen år og har bygd på etterhvert. Nå har jeg møtt på en problem, i alle flyer når jeg går inn, ratt som rister og venstre pedal som går inn hele tiden. Det er umulig å fly slik. Jeg har goflight spaker og pedaler og har reinstalert GFGonfig og GoFlight Interface. Er det noen som har noen tips slik at jeg ikke trenger å reinstalere alt. På forhand takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 30. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2020 Hvordan styrer du kontrollene? Hvis du bruker FSUIPC eller annen software til å styre kontrollene må du huske å slå av kontrollerne i FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Du må kalibrere kontrollene. Evt sjekke om det er noen konflikter i oppsettet, for det kan skape problemer som dette her. Alternativt er dette her også en typisk ting som skjer når kontrollene begynner å bli dårlige og det er på tide å kjøpe nye. Har opplevd det flere ganger selv gjennom årene. Vet ikke hvor lenge du har hatt dette rattet og pedalene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onigogos Skrevet 31. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2020 Hei igjen Har vært inne på Fsuipc og prøvde å ta vekk "spike" på aileron som er instabil, det kan se ut som det er kontrollen som det er feil på. Takker for tipsen, skal se om jeg kan åpne til å rengjøre med det blir kult med nye spaker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Potmetere, garantert. Benytt elektronikkspray og dynk huset til potmeteret. Husk å koble fra Usb for sikkerhets skyld. Etter du har spraya gir du mange fulle utslag og lar det tørke litt før du igjen kan nyte presise akser 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.