Geir Teigo Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Hei alle sammen Takker så mye for donasjoner som er gjort gjennom 2019 og nå etter nyttår som er gitt via Vipps og PayPal. Pengene vi prøver å samle inn skal dekke serverleie á 1950,- og 50€ for lisens til forumsoftware og vi håper bidragene vi får dekker det meste. Bidragsytere får ny medlemsstatus i forumet og havner på norges heftigste Wall Of Fame. Sitat Steinar Bakke Jan Gunnar Nystrøm Paul BakkeReid Ståle Klovning Robert Hulthin Vidar Eggen Øystin Hukset Per Bormann (månedlig bidrag) Odd Magne Kaasatul (månedlig bidrag) Stein Aasheim Jan Tore Brunborg Arne Lockert Lars Magnus Greger Lorvik Thorbjørn Meling Svein-Frode Gudrandsen Tor Arild Danielsen Ola Pettersen Jan Pettersen Tore Seljeseth Dag Ulf Sveia Ernsk K. Furuhatt Dag Ulf Sveia Rune Samuelsen Øystein Gudbrands Ernst Rolf Albriktsen Augustin Alexander Winther Jan Terje Fossland Arild Pedersen Rune Iversen (månedlig bidrag) Kjetil Håvan Christer Mikael Elmstrøm Øystein Hanssen Arne Sundsbo Det er alltid rom for flere på denne listen og beløp som overstiger nettstedets kostnader går uavkortet tilbake til våre støttemedlemmer. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 4. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 4. januar 2020 Hvor kan man vippse ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 5. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2020 95208181 Merkes med donering til flightsim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Magnus Lorvik Skrevet 5. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2020 Dere kan lage en egen donation block med målsetting og så langt donert visning i Invision Community. Koster ikke noe ekstra og kan være et greit tillegg til vipps. PayPalme er også ganske praktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2020 Hadde en slik første året, men nå kommer mesteparten fra Vipps. Skal se på om jeg kan lage en manuelt som gir samme info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2020 @Magnus Lorvik Vi har ikke "Commerce" modulen som trengs for å inkludere doneringsfunksjonen innebygget i IPS. Den koster 100$ + 70$ hvert år i lisens og er ikke aktuell ettersom vi ikke har noen nettbutikk. Har lest litt om den nå, og ikke tvil om at funksjonene er flotte, men umulig å forsvare investeringen p.g.a. doneringsfunksjon alene. Takk for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Magnus Lorvik Skrevet 5. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2020 17 minutes ago, Geir Teigo said: @Magnus Lorvik Vi har ikke "Commerce" modulen som trengs for å inkludere doneringsfunksjonen innebygget i IPS. Den koster 100$ + 70$ hvert år i lisens og er ikke aktuell ettersom vi ikke har noen nettbutikk. Har lest litt om den nå, og ikke tvil om at funksjonene er flotte, men umulig å forsvare investeringen p.g.a. doneringsfunksjon alene. Takk for tips Så rart. Jeg betaler ikke noe mer for commerce modulen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 5. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2020 Paypal e jo krute go førr di som har det. https://www.flightsim.no/donering/ VIPPS,Nei takk.Har nokk sjit på telefon ifra før 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2020 Vipps er gull verdt. Uunnværlig for meg i min hverdag, men hva du har på din telefon er jo opp til deg. PayPal funker fint til dette formålet though Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2020 Og med det så var vi faktisk i mål og passerte med 50 kr Fantastisk!!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2020 DEt drypper inn beløp enda og nå som vi er i pluss for 2020 legges alle beløp heretter på egen konto 9801.30.40400 som driftsbudsjett for 2021 om vi ikke finner på noen god måte å gi tilbake på i form av medlemsfordeler eller giveaways av et eller annet slag. Kanskje T-skjorter, nøkkelringer eller lignende... Tusen takk i alle fall! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 21. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. januar 2020 (endret) du glemte en n i Gudbrands på wall of fame 🙂 Endret 21. januar 2020 av Øystein Gudbrands Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2020 rettes. Beklager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlightsimAdmin Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Beklager at jeg ikke har fått oppdatert listen løpende, men nå er vi ajour igjen. Takk til hver og en av dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 4. februar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 4. februar 2020 Endelig fikk jeg sendt mitt bidrag også. Bare godt å kunne støtte opp om forumet! 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2020 Hei igjen dere De som har donert er nå gjort til Premium Medlem. Kan dere være så vennlig å se om dere har fått tilgang til å dele poster til sosiale medier? Skal være noen ikoner underst i tråder som dere kan klikke på. Ser ut til at dette foreløpig kun er mulig i ikke-passordbeskyttene forum, men jobber med saken. Cross check and report Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. februar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2020 ja her ...må korrigere min utalelse ..ikke i screenshoot /løst og fast p3d scenery og flere andre grupper Kun innloggede ja Twitter/ facebook/ epost /Linkedin/ pintrest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 5. februar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2020 Det funker fint hos meg! 🙂👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.