Kim Kristensen Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Klarer ikke å legge bort Phantomen helt enda, det er rett og slett lenge siden jeg har hatt det så gøy med et fly i WT, det må deles Bonus som sagt, i siste oppdatering av WT kom disse to med som premiumfly, altså, de ligger åpent for testflyging for alle som vil prøve dem ut, og kan kjøpes for de som måtte ønske det. Endret 30. oktober 2019 av Kim Kristensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Flotte bilder.Er vel ikke tailhook på denne,så du kan prøve deg på carrier landings?Det siste bildet er vel en J 32 Lansen,som er til forveksling lik Hawker Hunter.Svenskene hadde da også noen Huntere om jeg ikke husker feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 1 time siden, Jan Tore Pettersen skrev: Flotte bilder.Er vel ikke tailhook på denne,så du kan prøve deg på carrier landings?Det siste bildet er vel en J 32 Lansen,som er til forveksling lik Hawker Hunter.Svenskene hadde da også noen Huntere om jeg ikke husker feil Det siste bildet er en Hunter - men det stemmer som du sier, at Svenskene også fløy Huntere i en kort periode. Lansen er noe større, og styggere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2019 Er tailhook på alle utgavene av Phantomen ja, faktisk ganske vanlig på de flester jagerfly etter krigen, da det blir brukt som et nødsystem, på lik linje som på hangarskip, for å stoppe fly på rullabanen. Det andre bonusflyet er Hawker Hunter ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.