Gunnar van der Meeren Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 (endret) I ren fryd over ny simulator, tok jeg LN-KYV med på tokt for å lete etter oljesøl vest av Stavanger. Ikke så mye oljesøl å se, men en flott tur utover havet ble det... Endret 27. januar 2019 av Gunnar van der Meeren 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 27. januar 2019 Premium Medlem Del Skrevet 27. januar 2019 Fine bilder vad har du for programvarer installert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2019 (endret) Takk for det Christer. Simulatoren er P3D v4. I tillegg bruker jeg følgende hovedaddons: Scenery fra ORBX, deriblant EU Norway. Jeg bruker også ORBX sine Global Trees HD og Global Base Pack. Så bruker jeg REX sin SkyForce 3D. For Norge er AoN (Airports of Norway) med tilhørende photoscenery og og tilpasning til FTX installert. Flyet er Milviz sin KingAir 350i. Denne er under utvikling kun for P3D. Endret 27. januar 2019 av Gunnar van der Meeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. januar 2019 Premium Medlem Del Skrevet 27. januar 2019 Nice ...godt å høre at kysten er ren Flott maskin og pen paint ....som alltid fra den kanten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.