Gå til innhold

Mens man venter på julemiddagen...


Tor T.

Anbefalte innlegg

...så fant jeg dette Carenado-flyet i P3Dv4.4 og jeg er positivt overrasket over såpass god kvalitet på et default-fly. Etter å ha wikipedet litt så fant jeg ut at det trolig dreier seg om en Rockwell Commander 114, som jeg aldri har hørt om før. Det blir nok noen turer i denne, men antageligvis kommer jeg til å prøve å finne noen bedre motorlydfiler. Noen som vet om det?

01-TT-2018-dec-24.jpg

02-TT-2018-dec-24.jpg

Endret av Tor Tangen
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

En liten overraskelse i siste oppdatering av P3D4 :D .  Var kjøpemodell hos Carenado,  men kommer nå inkludert i 4.4   Ikke så rart du ikke har hørt om dette flyet,  da det var mest populært på 70-80 tallet.  Da ble den regnet som avansert luksus i forhold til Cherokee 140 og Cessna 172,  som regjerte i flyklubbene på den tiden.  Noe utdatert modell nå,  men artig å ha som historisk samleobjekt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for meget interessant info, Ernst. Angående tidligere nevnte motorlydfiler, så har jeg foreløpig lånt de fra default Maule_M7_260C, siden de er mye bedre. Så måtte jeg kutte ut gyrolyden, for den funket ikke helt. Har også mippet teksturer og gjort om bmp til dds. For å få dradd de viktigste instrumentene over på en annen skjerm, så åpnet jeg et nytt vindu med "Virutal Cockpit Only" og dro det vinduet over. Nå er jeg fornøyd og har akkurat vært på prøvetur for å finne ut av autopiloten, og den var en ganske så festlig sak å bruke😄

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...