Tor T. Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 (endret) ...så fant jeg dette Carenado-flyet i P3Dv4.4 og jeg er positivt overrasket over såpass god kvalitet på et default-fly. Etter å ha wikipedet litt så fant jeg ut at det trolig dreier seg om en Rockwell Commander 114, som jeg aldri har hørt om før. Det blir nok noen turer i denne, men antageligvis kommer jeg til å prøve å finne noen bedre motorlydfiler. Noen som vet om det? Endret 24. desember 2018 av Tor Tangen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. desember 2018 Premium Medlem Del Skrevet 26. desember 2018 En liten overraskelse i siste oppdatering av P3D4 . Var kjøpemodell hos Carenado, men kommer nå inkludert i 4.4 Ikke så rart du ikke har hørt om dette flyet, da det var mest populært på 70-80 tallet. Da ble den regnet som avansert luksus i forhold til Cherokee 140 og Cessna 172, som regjerte i flyklubbene på den tiden. Noe utdatert modell nå, men artig å ha som historisk samleobjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 26. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2018 Takker for meget interessant info, Ernst. Angående tidligere nevnte motorlydfiler, så har jeg foreløpig lånt de fra default Maule_M7_260C, siden de er mye bedre. Så måtte jeg kutte ut gyrolyden, for den funket ikke helt. Har også mippet teksturer og gjort om bmp til dds. For å få dradd de viktigste instrumentene over på en annen skjerm, så åpnet jeg et nytt vindu med "Virutal Cockpit Only" og dro det vinduet over. Nå er jeg fornøyd og har akkurat vært på prøvetur for å finne ut av autopiloten, og den var en ganske så festlig sak å bruke😄 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Etterhvert skal man nok ikke fnyse av default flyene i P3D, skjedd endel der merker jeg. For min del vil jeg anbefale Locheed Electra, reagerer som en fighter sånn bortimot. F-35 syns jeg dog ennå flyr som ett bløtkokt egg med vinger og understell av fyrstikker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.