Jan R. Storelvmo Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Testing av XP 11.30 beta 2 med Zibo B737-800. Og low visibility operations samt nye effekter 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Ble doble bilder på slutten her, vet ikke hva som går av forum softwaren. Gikk vist ikke an å fjerne, så beklager det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. november 2018 Premium Medlem Del Skrevet 5. november 2018 Tragisk,.....flyturen altså. Men sånn er det jo fantastisk i fs-verden, vi får nye sjanser Og ja, det er noe tull med bildesorteringen, merker selv at rekkefølgen stemmer ikke med hva man prøver å presentere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 8 minutter siden, Ernst K.Furuhatt skrev: Tragisk,.....flyturen altså. Men sånn er det jo fantastisk i fs-verden, vi får nye sjanser Og ja, det er noe tull med bildesorteringen, merker selv at rekkefølgen stemmer ikke med hva man prøver å presentere. Ja, det gikk rett til hel.... Litt med vilje for å teste ut nye effekter, fløy som en ildkule gjennom skogen etter en hard landing der ene hovedhjulet kollapset Ok, må finne ut hva som er galt med bildesorteringen. Først fikk jeg problemer med å laste opp enkelte bilder og så ble det dobbelt opp av enkelte som ikke gikk an å fikse. Prøvde to ganger å redigere innlegget før jeg ga opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. november 2018 Premium Medlem Del Skrevet 5. november 2018 Har oppdaget under redigering slett de som ligger i textfeltet men ikke de som er lastet opp så går det bedre ...;-) Gjelder og rekkefølge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersLoberg Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Flotte bilder Jan Reidar! Husker du sånn i farta hvilken versjon av Zibo'n du har installert? Er på nyeste men har en bug som gjør at ND ikke tegner linjer mellom waypoints.... Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Tusen takk for det! Akkurat nå bruker jeg 3.31e. Dette med manglende linjer er jeg ikke sikker på da jeg hittil kun har testet og skutt noen ils approacher, og har derfor ikke programmert fmc. I tillegg bruker jeg beta 2 av X-plane 11.30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Sitat Er på nyeste men har en bug som gjør at ND ikke tegner linjer mellom waypoints.... 3_31 er ikke laget eller godkjent for 11.30. Merker du en feil og ønsker å rapportere det, da vil ingen høre på deg eller noen feil bli rettet på om du bruker 11.30 Men det er lov å ha det gøy, så gjør som Jan Reidar her, lek deg og ha det moro. Det gleder enhver sjel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.