Gå til innhold

Gatwick - Salzburg t/r


Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Etter en stund uten motivasjon for å fly (Les; P3d begynte å synke i performance) fikk jeg endelig alt opp å gå igjen til sånn som det var før. 

En liten reinstallasjon av hele simulatoren gjorde susen også denne gang... Opplever faktisk en forbedring av enkelte ting.

 

 

 

Min routing på utreise. Over til Belgia så inn i Tyskland før vi flyr inn til Østerrike.

E73YMq5.png

En liten walkaround før avgang fra EGKK.

nZJtnAf.png

zkngJBs.png

Y6IX8aU.png

Taxer ut til 26L.

k36naFO.png

Kommet opp på FL370. Rimelig ukoselig vær i dag. Rister noe voldsomt over Europa... Holder "signet" på inntil videre.

vezI5xh.png

B2oUafL.png

Startet nedstigningen til LOWS.

bdXRYV5.png

Q8Q3y4L.png

Taxer inn til parking. Enda litt sommer her nede selv om fjelltoppene vi passerte var dekket av snø.

tdvPJxO.png

RaAkwH9.png

vKYXFOo.png

cdbvl6y.png

Etter noen timer på bakken i Salzburg (middagspause) var det begynt å bli mørkt her også. Ingen bilder på returen da disse er rimelig meningsløse i mørket :) 

g5mZxGg.png

hLXZ3h9.png

 

Takk for turen :)

 

NB! Som dere ser så er det verken landings- eller taxing lights. Opplever en nedgang i performance når disse slås på... Til min store fortvilelse. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med landing/taxi lights er et velkjent problem, spesielt når det blir mange, eller de kommer nær annen belysning. Derfor bruker jeg de rett og slett ikke når jeg står blant mange AI fly i kø på f.eks Schipol. Jeg pleier som regel å bli kvitt stuttering som oppstår ved å cycle gjennom alle views (A og S).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Andrew Thomsen skrev:

Det med landing/taxi lights er et velkjent problem, spesielt når det blir mange, eller de kommer nær annen belysning. Derfor bruker jeg de rett og slett ikke når jeg står blant mange AI fly i kø på f.eks Schipol. Jeg pleier som regel å bli kvitt stuttering som oppstår ved å cycle gjennom alle views (A og S).

Takk for tips! Skal prøves på neste runde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...