Hans R Arntzen Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Hei! Etter en stund uten motivasjon for å fly (Les; P3d begynte å synke i performance) fikk jeg endelig alt opp å gå igjen til sånn som det var før. En liten reinstallasjon av hele simulatoren gjorde susen også denne gang... Opplever faktisk en forbedring av enkelte ting. Min routing på utreise. Over til Belgia så inn i Tyskland før vi flyr inn til Østerrike. En liten walkaround før avgang fra EGKK. Taxer ut til 26L. Kommet opp på FL370. Rimelig ukoselig vær i dag. Rister noe voldsomt over Europa... Holder "signet" på inntil videre. Startet nedstigningen til LOWS. Taxer inn til parking. Enda litt sommer her nede selv om fjelltoppene vi passerte var dekket av snø. Etter noen timer på bakken i Salzburg (middagspause) var det begynt å bli mørkt her også. Ingen bilder på returen da disse er rimelig meningsløse i mørket Takk for turen NB! Som dere ser så er det verken landings- eller taxing lights. Opplever en nedgang i performance når disse slås på... Til min store fortvilelse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. november 2018 Premium Medlem Del Skrevet 3. november 2018 Kan ikke komme med forslag på hva som skaper problemer hos deg, men det er i hvertfall ikke noe i veien med bildene, fine stemninger og og realistiske omgivelser hele veien. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Det med landing/taxi lights er et velkjent problem, spesielt når det blir mange, eller de kommer nær annen belysning. Derfor bruker jeg de rett og slett ikke når jeg står blant mange AI fly i kø på f.eks Schipol. Jeg pleier som regel å bli kvitt stuttering som oppstår ved å cycle gjennom alle views (A og S). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans R Arntzen Skrevet 3. november 2018 Forfatter Del Skrevet 3. november 2018 1 time siden, Andrew Thomsen skrev: Det med landing/taxi lights er et velkjent problem, spesielt når det blir mange, eller de kommer nær annen belysning. Derfor bruker jeg de rett og slett ikke når jeg står blant mange AI fly i kø på f.eks Schipol. Jeg pleier som regel å bli kvitt stuttering som oppstår ved å cycle gjennom alle views (A og S). Takk for tips! Skal prøves på neste runde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.