Gå til innhold

Pauseunderholdning


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Pause fra P3D4,  men bare midlertidig.  Fredrik Edvardsen presenterte DCS Yak-52 for en tid siden,  og jeg kunne nesten ikke vente til ferien var over før æ bestilte mitt eksemplar.  Litt ventting på at DCS World skulle oppdateres til siste versjon,  så var det min tur.  Var innom ei flyskole i Russland først,  så fikk jeg omsider prøve meg på solo, og etter hvert øve litt aerobatics sammen med en annen elev.  Fantastisk fin modell,  og fullt på høyde med A2A sine  accusim-modeller.  Kanskje litt nervøs i bevegelsene i forhold til hva vi er vant til i P3D4,  men etter litt fikling med spake, throttle og pedaler,  begynte ting å skinne.  Har printet ut "Pilots Manual",  og prøver å følge boka så langt æ forstår russisk design-filosofi,  og stortrivest med min nyanskaffelse i DCS-hangaren.  God helg :)  

ya1.jpg

ya3.jpg

ya4.jpg

ya5.jpg

ya6.jpg

ya6B.jpg

ya7.jpg

ya9.jpg

ya10.jpg

ya11.jpg

ya12.jpg

ya13.jpg

ya14.jpg

ya15.jpg

ya16.jpg

ya17.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jotakk,  har vært med i DCS World i mange år,  men foretrekker WW2-fly, så det har vært en heller ensom tilværelse 😏 .  Har heller ikke vært overbegeistret i realismen og flyfeelingen,  da tilsvarende fly i P3D4 oppfører seg bedre (A2A Mustang, Spitfire m.fl. ). Nå har det blitt mye bedre og med Yak-52 ble det skikkelig morsomt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar riktignok tid å lære seg en F-18 skikkelig. Men etter å ha sett en liten opplæringsvideo på youtube så kommer du fort i gang med det mest grunnleggende. Så kan du lage dine egne oppdrag hvor du plasserer ut ulike fly eller bakkekjøretøy og trene på dem. Du kan også velge å starte med motorene og alt i gang om du ønsker det i starten. Så, ikke la deg skremme av bratt lærekurve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...