Johan Clausen Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Den er fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 Nærmer seg ferdigstillelse nå... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige. Tror denne bliver mye populær hos danske flightsimmere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. november 2018 Forfatter Del Skrevet 8. november 2018 Jeg skal prøve å få laget til pakker for nedlasting ila helgen. Det gjøres fortsatt små korrigeringer på BPB... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. november 2018 Forfatter Del Skrevet 10. november 2018 Da er jeg klar med 5 liveries (2 av dem representerer BW N i gammelt og nyere fargeskjema). Jeg har lastet opp en pakke til sendspace. ZIP filen inneholder flg: RNoAF BW L - RNoAF BW N (2) - Dakota Norways LN-WND - DC-3 Vennernes OY-BPB. Jeg har ingen beskrivelse for installasjon (de fleste kjenner vel forhåpentligvis til hvordan dette gjøres). Innganger til aircraft.cfg er vedlagt (husk å bytte ut X med riktig nummer). https://www.sendspace.com/pro/dl/ikwmtc 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. november 2018 Forfatter Del Skrevet 10. november 2018 Jeg glemte vel å si at disse er laget for den utrolige freeware utgaven av C-47 (Manfred Jahn/Jan Visser). Modellen er tilgjengelig her: https://www.dropbox.com/s/y1hkt3rfqxkujbp/Douglas_C-47_Beta_V3.1406.zip?dl=0 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 11. november 2018 Premium Medlem Del Skrevet 11. november 2018 Må bare bøye seg i støvet for jobben din ......flott arbeid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. november 2018 Premium Medlem Del Skrevet 11. november 2018 Utsøkt arbeid, fantastisk farsdagsgave, tusen takk Nå blir det saktesimulering mellom kakefatene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.