Gå til innhold

Ikke så mye 787 herinde...


Anbefalte innlegg

Ikke PMDG, men det havde jeg ikke tænkt at den ville være. Men den er en ganske fin maskine, som jeg ikke har fundet feil i. Prisen er også noget andet end PMDG, så man kan ikke forvente helt den samme kvalitet, men for mig er den helt fin. Jeg får fløjet den og den er rigtig fin som long haul maskine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Johan Clausen skrev:

Ikke PMDG, men det havde jeg ikke tænkt at den ville være. Men den er en ganske fin maskine, som jeg ikke har fundet feil i. Prisen er også noget andet end PMDG, så man kan ikke forvente helt den samme kvalitet, men for mig er den helt fin. Jeg får fløjet den og den er rigtig fin som long haul maskine.

Helt enig. Jeg er veldig fornøyd med maskinen, og den er veldig bra på framerates. Veldig gode lydfiler og ikke minst gode flyegenskaper. Jeg føler den flyr veldig "live" i forhold til andre addons. 

Ikke PMDG, men absolutt verdt pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...